get to know

get to know
دانستنیها و مطالب علمی 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان get to know و آدرس matalebeelmi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





بررسی‌های جدید دانشمندان نشان می‌دهد که ورزش‌های منحصر به فرد عضله‌های صورت باعث می‌شود اعضای صورت عملکرد خود را بهتر انجام دهند.
_______________________________________________________________________________________________________________________________________
همان‌گونه که بدن انسان به انواع ورزش‌ها نیاز دارد عضله‌های صورت به ویژه چشم‌ها نیز به ورزش‌هایی خاص و منحصر به فرد نیاز دارند.
 
بررسی‌ها نشان می‌دهند اگر در محیط کار هستید و با رایانه زیاد کار می‌کنید کافی است هر 2 ساعت یکبار چشم‌هایتان را به مدت 5 دقیقه ببندید و دست‌هایتان را بر روی چشم‌هایتان قرار دهید تا شبیکه چشم همه جا را سیاه ببیند این کار باعث تقویت "عضله‌های چشم" می‌شود و بینایی را نیز تقویت خواهد کرد.
 
گفتنی است هنگام انجام کارهای سخت چشم‌هایتان را چند بار محکم و با فشار باز و بسته کنید و گاهی نیز با نگاه کردن به ساعت و دنبال کردن عقربه‌های ساعت با چشم‌هایتان خستگی را از آن‌ها دور کنید.
 
نتایج مطالعات نشان می‌دهند ماساژ دادن چشم‌ها قبل از خواب و بعد از بیدار شدن از خواب نیز "خون رسانی" را در چشم‌ها افزایش می‌دهد و بینایی‌تان را تقویت می‌کند.
 
 
 
 
منبع : باشگاه خبرنگاران


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: مطالب علمیپزشکیورزشی
[ جمعه 22 آذر 1392 ] [ 14:24 ] [ Admin ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم از وبلاگم خوشتان بیاید.در این جا می توانید از آخرین دانستنیها و مطالب علمی بهره مند شوید.نظرهم یادتون نره ****لطفا به علت بروز بودن وبلاگ به صفحات دیگر هم سری بزنید****
برچسب‌ ها
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 110
بازدید دیروز : 427
بازدید هفته : 737
بازدید ماه : 713
بازدید کل : 51154
تعداد مطالب : 328
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1

spanstyle { position:absolute; visibility:visible; top:-50px; font-size:15pt; font-family:Verdana; font-weight:bold; color:#cc0000; } BODY { width:100%;overflow-x:hidden;overflow-y:scroll; } -->

کد حرکت متن دنبال موس . دریافت کد حرکت متن

.

کد کج شدن تصاوير

.
. . .. . .